توضیحات پاورپوینت بازاریابی ، مدیریت رابطه سودمند با مشتری( فصل اول كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده) بصورت کامل

  1. پاورپوینت مدیریت اطلاعات بازاریابی (فصل چهارم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده)

    پاورپوینت مدیریت اطلاعات بازاریابی (فصل چهارم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده) پاورپوینت مدیریت اطلاعات بازاریابی (فصل چهارم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده) در 25 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx مشخصات فایل تعداد صفحات 25 حجم 0 کیلوبایت فرمت فایل اصلی pptx دسته بندی بازاریابی توضیحات کامل.

  2. پاورپوینت استراتژی بازاریابی مشتری مدار (فصل هفتم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

    پاورپوینت استراتژی بازاریابی مشتری مدار (فصل هفتم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده) پاورپوینت استراتژی بازاریابی مشتری مدار (فصل هفتم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده) در 27 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx مشخصات فایل تعداد صفحات 27 حجم 0 کیلوبایت فرمت فایل اصلی pptx دسته بندی بازاریابی توضیحات کامل پاورپوینت استراتژی.

  3. پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ استراتژی های قیمت گذاری (فصل یازدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

    پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ استراتژی های قیمت گذاری (فصل یازدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده) پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ استراتژی های قیمت گذاری (فصل یازدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده) در 27 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx مشخصات فایل تعداد صفحات 27 حجم 0 کیلوبایت فرمت فایل اصلی pptx دسته.

  4. پاورپوینت انتخاب و مدیریت کانال های بازاریابی (فصل هجدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر)

    پاورپوینت انتخاب و مدیریت کانال های بازاریابی (فصل هجدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر) پاورپوینت انتخاب و مدیریت کانال های بازاریابی (فصل هجدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر) در 29 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx مشخصات فایل تعداد صفحات 29 حجم 0 کیلوبایت فرمت فایل اصلی pptx دسته بندی بازاریابی توضیحات کامل پاورپوینت انتخاب

پاورپوینت بازاریابی ، مدیریت رابطه سودمند با مشتری( فصل اول كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)

پاورپوینت بررسی سرطان کولو رکتال

ترجمه مقاله فاکتورهای ATM و ATR به عنوان اهداف درمانی بیماری سرطان

ترجمه مقاله بررسی فاکتورهای مؤثر بر نرخ های باروری متفاوت در مقایسه زنان در کشورهای پیشرفته و کم تر پیشرفته

ترجمه مقاله از خلاقیت به نوآوری در سازمان

ترجمه مقاله مقایسه ای بین مفاهیم و استفاده مدیریت دانش در بخش خصوصی و عمومی

ترجمه مقاله تحول دانش برای توسعه ، نقش مدیریت دانش در تغییر جهان

بازاریابی ,پاورپوینت ,كتاب ,فصل ,كاتلر ,اصول ,بازاریابی كاتلر ,اصول بازاریابی ,كتاب اصول ,ترجمه فروزنده ,فروزنده پاورپوینت ,اصول بازاریابی كاتلر ,بازاریابی كاتلر ترجمه ,كاتلر ترجمه فروزنده ,ترجمه فروزنده پاورپوینت

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ماراتن تا موفقیت ensha لوازم آرایش خونِ جوشانِ امام حسين عليه السلام علوم تربیتی گاه نوشت های یک نویسنده چایکار چای ایرانی باکیفیت بنای تاریخی شورای دانش آموزی دبیرستان عصر دانش سئو